Storten en opnemen

In de tabel vindt u de beschikbare mogelijkheden om gelden te storten en op te nemen van uw rekening bij Admirals Europe Ltd.

Storten Tarieven Storten
Bankoverschrijving 4
Gratis Storten
Visa en MasterCard 5
Gratis Storten
Klarna. 6
Klarna
Gratis Storten
Skrill 7
Gratis Storten
iDEAL 8
ideal logo
Gratis Storten


Handel Gerelateerde kosten
Commissies Hieronder vindt u de tarieven van de Commissie en de minimum Commissie kosten in Contractvoorwaarden


Interne overboeking
Tussen de verschillende accounts van een klant:
Rekeningen in dezelfde valuta Gratis
Rekeningen in verschillende valuta 1% van het bedrag
Tussen de afzonderlijke wallets, wallet, handelsaccount en Admirals Card van een klant:
Wallets, en wallet en account met dezelfde basisvaluta Gratis
Wallets, wallet en account, wallet en kaart, account en kaart met verschillende basisvaluta`s 2 5 gratis overboekingen, daarna 1% van het bedrag (min. 1 EUR)


Extra kosten
Openen van een live of demo handelsrekening Gratis
Inactiviteit vergoeding (geldig vanaf 01-09-2017) 1 10 EUR (per maand)
Wisselkoerskosten 3 0.3%

1  Inactiviteitskosten - het bedrag dat in rekening wordt gebracht op een handelsaccount waar de afgelopen 24 maanden geen transacties zijn uitgevoerd en die niet worden gebruikt voor het aanhouden van een open positie(s). Deze worden alleen in rekening gebracht als het saldo hoger is dan nul.

2  24-uur limiet per klant

3  Beleggingen in aandelen, ETF`s, aandelen CFD`s en ETF CFD`s die in andere valuta`s dan de basisvaluta van uw rekening worden geciteerd zijn onderhevig aan een 0,3% conversiekosten met een minimum vergoeding van 0,01 eenheden van de basisvaluta van uw rekening. De vaste conversiekost is van toepassing op de afrekening van feitelijke winsten en verliezen, evenals op alle distributies of servicekosten.

4  Bankoverschrijvingsdeposito`s worden verwerkt door Bank Pekao SA, gereguleerd door de Poolse autoriteit voor financieel toezicht en LHV Bank gereguleerd door de Estse autoriteit voor financieel toezicht.

5  Visa & MasterCard deposito`s worden verwerkt door Checkout Ltd en Decta Ltd gereguleerd door UK Financial Conduct Authority.

6  Klarna deposito`s worden verwerkt door Klarna Bank AB, gereguleerd door de Zweedse autoriteit voor financieel toezicht, en Sofort GmbH gereguleerd door de Federal Financial Supervisory Authority (BaFin).

7  Skrill deposito`s worden verwerkt door Skrill Ltd (onderdeel van Paysafe Payment Solutions Ltd), gereguleerd door de Centrale Bank van Ierland.

8  iDEAL deposito`s worden verwerkt door Checkout Ltd, gereguleerd door de UK Financial Conduct Authority.


Admiral Markets Cyprus Ltd Betalingsvoorwaarden en Condities

Geldig vanaf 19.01.2018

Deze voorwaarden en condities (hierna "voorwaarden") zijn van toepassing op alle stortingen en opnames gemaakt door klanten van Admiral Markets Cyprus Ltd (hierna "Admiral Markets") naar de persoonlijke handelsrekening geopend bij Admiral Markets Cyprus Ltd.

Bij het indienen van een overboekingsverzoek aan Admiral Markets Cyprus Ltd dient elke klant deze voorwaarden (en de specifieke voorwaarden van de gekozen betaalmethode in het Dashboard) te hebben gelezen, begrepen en te bevestigen. Indien aangelegenheden niet bepaald zijn door deze voorwaarden, zullen de algemene voorwaarden van Admiral Markets Cyprus Ltd van toepassing zijn.

1. Betalingen

1.1 De klant kan op elk moment betalingsverzoeken indienen en Admiral Markets Cyprus Ltd zal deze accepteren, op voorwaarde dat de klant te allen tijde voldoet aan zowel de algemene voorwaarden als de betalingsvoorwaarden van Admiral Markets Cyprus Ltd.

1.2 Stortingen worden na ontvangst op de bankrekening van Admiral Markets Cyprus Ltd binnen één werkdag (tussen 09:00-18:00) naar de rekening van de klant overgemaakt.

1.3 Admiral Markets Cyprus Ltd verwerkt geldopnamen van de handelsaccount van de klant op dezelfde werkdag, op voorwaarde dat het verzoek om geld op te nemen Admiral Markets Cyprus Ltd vóór 18.00 uur heeft bereikt. Aanvragen voor opnames die door Admiral Markets Cyprus Ltd na 18:00 uur op werkdagen of in het weekend, nationale en nationale feestdagen zijn ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt.

1.4 Admiral Markets Cyprus Ltd zal betalingen niet accepteren en verwerken afkomstig van de accounts van iemand anders dan de client (derde persoon).

1.5 In geval van opname van gelden behoudt Admiral Markets Cyprus Ltd het recht om de terugboeking enkel naar de rekening vanwaar de originele storting werd gedaan over te boeken, ongeacht de door de klant gekozen opname methode.

1.6 Admiral Markets Cyprus Ltd heeft het recht om uitvoering van betalingen te weigeren en kan naar aanvullende documenten vragen om bijvoorbeeld de bron van de overboeking te kunnen controleren of andere moverende redenen voor Admiral Markets Cyprus Ltd

2. Verdere Betaling details

2.1 Verdere specifieke details over de overboeking (bijvoorbeeld: limieten, verwerkingstijd etc.) zijn beschikbaar bij het indienen van de overboeking in het Dashboard. De klant is zelf verantwoordelijk kennis te nemen van deze details bij het maken van een overboeking.

3. Foutieve of onjuiste overboeking verzoeken

3.1 Wanneer de klant foutieve of onjuiste overboeking gegevens heeft ingevuld, is Admiral Markets Cyprus Ltd niet verplicht het overgeboekte bedrag terug te vorderen bij de uitvoerende partij, noch de klant te compenseren voor eventuele onkosten die hierdoor zijn ontstaan. De klant dient Admiral Markets Cyprus Ltd te compenseren voor mogelijke kosten of schade ontstaan door de foutieve of onjuiste overboeking.

4. Kosten

4.1 Indien de valuta van de rekening verschilt met de valuta van het overgeboekte bedrag zal het overgeboekte bedrag tegen de dagelijkse wisselkoers geconverteerd worden. De dagelijkse wisselkoers van de ontvangende bank van Admiral Markets Cyprus Ltd, zal worden gebruikt om de gelden om te zetten.

4.2 Als er extra bankkosten van toepassing zijn op de overschrijving (van de ontvangende bank of intermediaire bank), wordt het bedrag afgetrokken van de over te dragen gelden. Als gevolg hiervan kan de klant een bedrag ontvangen dat lager is dan oorspronkelijk was bedoeld. Admiral Markets Cyprus Ltd is niet aansprakelijk voor eventuele servicekosten die worden geheven bij overschrijvingen door andere banken.

4.3 Indien de overboeking debitering van servicekosten bevat (bijvoorbeeld bij de keuze voor overdracht van servicekosten van het type "alle kosten voor de begunstigde" of "gedeelde kosten") naar de Admiral Markets Cyprus Ltd bank account, dan zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het bedrag dat wordt bijgeschreven op de handelsrekening.

4.4 Eventuele kosten worden in de valuta van de aangehouden rekening berekend. Dus indien de rekening in EUR wordt aangehouden dan zullen eventuele kosten ook in EUR worden uitgedrukt.

4.5 Houd er rekening mee dat handelen mogelijk extra kosten met zich meebrengt, die verband houden met rollovers (bijvoorbeeld swaps of rentekosten) voorposities op alle instrumenten die `s nachts worden aangehouden en credit/debet van dividend aanpassingen voor posities op aandelen CFD`s en index-CFD`s, in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in het gedeelte Contractvoorwaarden op de Website van Admiral Markets Cyprus Ltd.

5. Lokale Wetgeving

5.1 De wet- en regelgeving met betrekking tot financiële diensten en monetaire transacties kan per regio verschillen. De klant is zelf verantwoordelijk zich hier aan te houden, in het bijzonder op het gebied van belastingverplichtingen.

6. Storing van Betaling Systemen

6.1 De klant dient zich bewust te zijn van mogelijke kwetsbaarheid van online betaalsystemen. Wij benadrukken daarom het belang en gebruik van actuele anti-virus software en het regelmatig controleren op virussen.

6.2 Admiral Markets Cyprus Ltd is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen, storingen en/of uitval van betalingssystemen en/of enige andere technische systemen, die behoren tot of worden geëxploiteerd door de Payment Service Provider (uitvoerende partij) en/of de gevolgen van dergelijke vertragingen, storingen en/of uitval.


Opnemen Tarieven Opnemen
Bankoverschrijving 1
1 gratis opnameverzoek elke maand, 1 EUR / 6 CHF / 25 PLN / 1 500 HUF / 10 BGN / 150 CZK / 25 RON / 50 SEK Opnemen
Visa en MasterCard 2
1 gratis opnameverzoek elke maand, 1%, min. 1 EUR / GBP / CHF / PLN / HUF / BGN / CZK / HRK / RON / SEK Opnemen
Skrill 3
1 gratis opnameverzoek elke maand, 1%, min. 1 EUR / USD Opnemen

1  Opnames van bankoverschrijvingen worden verwerkt door Bank Pekao SA, gereguleerd door de Poolse autoriteit voor financieel toezicht en EcommBX Ltd gereguleerd door de Centrale Bank van Cyprus.

2  Opnames met Visa & MasterCard worden verwerkt door Checkout Ltd en Decta Ltd gereguleerd door UK Financial Conduct Authority.

3  Opnames met Skrill worden verwerkt door Skrill Ltd (onderdeel van Paysafe Payment Solutions Ltd), gereguleerd door de Centrale Bank van Ierland.


Admiral Markets Cyprus Ltd Betalingsvoorwaarden en Condities

Geldig vanaf 19.01.2018

Deze voorwaarden en condities (hierna "voorwaarden") zijn van toepassing op alle stortingen en opnames gemaakt door klanten van Admiral Markets Cyprus Ltd (hierna "Admiral Markets") naar de persoonlijke handelsrekening geopend bij Admiral Markets Cyprus Ltd.

Bij het indienen van een overboekingsverzoek aan Admiral Markets Cyprus Ltd dient elke klant deze voorwaarden (en de specifieke voorwaarden van de gekozen betaalmethode in het Dashboard) te hebben gelezen, begrepen en te bevestigen. Indien aangelegenheden niet bepaald zijn door deze voorwaarden, zullen de algemene voorwaarden van Admiral Markets Cyprus Ltd van toepassing zijn.

1. Betalingen

1.1 De klant kan op elk moment betalingsverzoeken indienen en Admiral Markets Cyprus Ltd zal deze accepteren, op voorwaarde dat de klant te allen tijde voldoet aan zowel de algemene voorwaarden als de betalingsvoorwaarden van Admiral Markets Cyprus Ltd.

1.2 Stortingen worden na ontvangst op de bankrekening van Admiral Markets Cyprus Ltd binnen één werkdag (tussen 09:00-18:00) naar de rekening van de klant overgemaakt.

1.3 Admiral Markets Cyprus Ltd verwerkt geldopnamen van de handelsaccount van de klant op dezelfde werkdag, op voorwaarde dat het verzoek om geld op te nemen Admiral Markets Cyprus Ltd vóór 18.00 uur heeft bereikt. Aanvragen voor opnames die door Admiral Markets Cyprus Ltd na 18:00 uur op werkdagen of in het weekend, nationale en nationale feestdagen zijn ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt.

1.4 Admiral Markets Cyprus Ltd zal betalingen niet accepteren en verwerken afkomstig van de accounts van iemand anders dan de client (derde persoon).

1.5 In geval van opname van gelden behoudt Admiral Markets Cyprus Ltd het recht om de terugboeking enkel naar de rekening vanwaar de originele storting werd gedaan over te boeken, ongeacht de door de klant gekozen opname methode.

1.6 Admiral Markets Cyprus Ltd heeft het recht om uitvoering van betalingen te weigeren en kan naar aanvullende documenten vragen om bijvoorbeeld de bron van de overboeking te kunnen controleren of andere moverende redenen voor Admiral Markets Cyprus Ltd

2. Verdere Betaling details

2.1 Verdere specifieke details over de overboeking (bijvoorbeeld: limieten, verwerkingstijd etc.) zijn beschikbaar bij het indienen van de overboeking in het Dashboard. De klant is zelf verantwoordelijk kennis te nemen van deze details bij het maken van een overboeking.

3. Foutieve of onjuiste overboeking verzoeken

3.1 Wanneer de klant foutieve of onjuiste overboeking gegevens heeft ingevuld, is Admiral Markets Cyprus Ltd niet verplicht het overgeboekte bedrag terug te vorderen bij de uitvoerende partij, noch de klant te compenseren voor eventuele onkosten die hierdoor zijn ontstaan. De klant dient Admiral Markets Cyprus Ltd te compenseren voor mogelijke kosten of schade ontstaan door de foutieve of onjuiste overboeking.

4. Kosten

4.1 Indien de valuta van de rekening verschilt met de valuta van het overgeboekte bedrag zal het overgeboekte bedrag tegen de dagelijkse wisselkoers geconverteerd worden. De dagelijkse wisselkoers van de ontvangende bank van Admiral Markets Cyprus Ltd, zal worden gebruikt om de gelden om te zetten.

4.2 Als er extra bankkosten van toepassing zijn op de overschrijving (van de ontvangende bank of intermediaire bank), wordt het bedrag afgetrokken van de over te dragen gelden. Als gevolg hiervan kan de klant een bedrag ontvangen dat lager is dan oorspronkelijk was bedoeld. Admiral Markets Cyprus Ltd is niet aansprakelijk voor eventuele servicekosten die worden geheven bij overschrijvingen door andere banken.

4.3 Indien de overboeking debitering van servicekosten bevat (bijvoorbeeld bij de keuze voor overdracht van servicekosten van het type "alle kosten voor de begunstigde" of "gedeelde kosten") naar de Admiral Markets Cyprus Ltd bank account, dan zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het bedrag dat wordt bijgeschreven op de handelsrekening.

4.4 Eventuele kosten worden in de valuta van de aangehouden rekening berekend. Dus indien de rekening in EUR wordt aangehouden dan zullen eventuele kosten ook in EUR worden uitgedrukt.

4.5 Houd er rekening mee dat handelen mogelijk extra kosten met zich meebrengt, die verband houden met rollovers (bijvoorbeeld swaps of rentekosten) voorposities op alle instrumenten die `s nachts worden aangehouden en credit/debet van dividend aanpassingen voor posities op aandelen CFD`s en index-CFD`s, in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in het gedeelte Contractvoorwaarden op de Website van Admiral Markets Cyprus Ltd.

5. Lokale Wetgeving

5.1 De wet- en regelgeving met betrekking tot financiële diensten en monetaire transacties kan per regio verschillen. De klant is zelf verantwoordelijk zich hier aan te houden, in het bijzonder op het gebied van belastingverplichtingen.

6. Storing van Betaling Systemen

6.1 De klant dient zich bewust te zijn van mogelijke kwetsbaarheid van online betaalsystemen. Wij benadrukken daarom het belang en gebruik van actuele anti-virus software en het regelmatig controleren op virussen.

6.2 Admiral Markets Cyprus Ltd is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen, storingen en/of uitval van betalingssystemen en/of enige andere technische systemen, die behoren tot of worden geëxploiteerd door de Payment Service Provider (uitvoerende partij) en/of de gevolgen van dergelijke vertragingen, storingen en/of uitval.